środa, 15 lipca 2015

Koci domek

 

 Skoro zaczęliśmy wykańczać mieszkanie ciut szybciej (i może w ciągu półtorej miesiąca uda nam się już wprowadzić), to postanowiliśmy, że i nasz kot powinien mieć swoje miejsce w mieszkaniu. Co prawda nie mieliśmy zamiaru kupować tego legowiska, bo drogie, bo duże, bo drogie i jeszcze raz bo drogie. Ale wczoraj wieczorem jeden ze sklepów internetowych wysłał mi wiadomość, której mój narzeczony nie mógł się oprzeć, a ja jako zakupoholiczka, to już w ogóle oszalałam! Nie dość, że domek był prześliczny, to jeszcze o kilkadziesiąt zł tańszy niż w innych sklepach.
 Więc kupiliśmy legowisko dla kota firmy Guisapet, które jest tak przecudne, że musiałam je nabyć, nawet jeśli nasz kot będzie wolał spać w kartonowych pudełkach. My wybraliśmy model biały z beżową poduszką, na którą i tak uszyję pokrowce, żeby móc zmieniać i prać kocie spanie. Higiena przede wszystkim! Co najważniejsze legowisko jest bardzo łatwe w utrzymywaniu, bo można je po prostu wymyć i problem z czyszczeniem rozwiązany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz